ورزشی موسیقی...

ساخت وبلاگ

رئال مادريد به دنبال جذب نابغه نروژي

به ادعاي ديلي اکسپرس
رئال مادريد به دنبال جذب نابغه نروژي

"مارتين اودگارد"، جوان 16 ساله نروژي با درخشش خيره کننده خود در ليگ نروژ، علاقه باشگاه هاي بزرگ اروپايي را به خود جلب کرده است.
رئال مادريد به دنبال جذب نابغه نروژي
به گزارش "ورزش سه"، امروز "دیلی اکسپرس" گزارش داد که باشگاه رئال مادرید نیز به صف مشتریان این نابغه نروژی اضافه شده است. اودگارد با درخشش در تیم "استرومسگودست"، به تیم ملی نروژ هم دعوت شده و در این سن کم، بازی ملی نیز در کارنامه دارد. او از 17 دسامبر می تواند با هر باشگاهی قرارداد حرفه ای ببندد و رئالی ها می خواهند از این فرصت خوب به نفع خود استفاده کنند.به ادعای این منبع انگلیسی، رئالی ها به امضای قرارداد با این ستاره نزدیکتر از تیم های دیگر هستند.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : رئال مادرید,اخرین اخبار خرید های جدید رئال,مارتین اودگارد نروژی, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 59 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1393 ساعت: 9:13

ژست نیمار برای یک حرکت خیریه

نیمار ، ستاره بارسلونا برای یک تقویم خیریه در کنار یک کودک بیمار عکس گرفت.

ستاره برزیلی بارسلونا در کنار خاویر، کودکی که اخیرا عمل جراحی پیوند قلب را داشته است عکس گرفت تا از این عکس در یک تقویم خیریه برای سال ۲۰۱۵ استفاده شود. وی گفت :" مهم است که این کودکان مورد حمایت قرار گیرند. خدا را شاکرم که می توانم از این طریق از این کودکان حمایت کنم. عکس گرفتن با خاویر بی نظیر بود چرا که توانستم داستانش را بفهمم. او اهل جنگیدن است."

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : نیمار,بارسلونا,لالیگا, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 71 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1393 ساعت: 9:10

جدیدترین شایعات در مورد چک و رولاندو

گزینه های زیادی برای رم در بازار زمستانی مطرح شدند که پتر چک و رولاندو هم در جمع آنها قرار دارند.
امروز هم دو شایعه در مورد گلر چلسی و مدافع پورتو منتشر شدند.
دیلی میل گزارش داده که نیمکت نشینی باعث می شود تا چک در ژانویه چلسی را ترک کند، اما فعلا یک باشگاه لندنی دیگر به او نزدیک تر است: آرسنال که از رم، میلان و رئال مادرید پیشی گرفته است.
توتومرکاتووب هم قیمت چک را 9 میلیون یورو ذکر کرده است.
همچنین روزنامه روسی ایزوستیا از علاقه مندی اسپارتاک مسکو به رولاندو خبر داده است.
در روزهای اخیر گفته شد که شاید مدافع سابق اینتر و ناپلی جانشین لیاندرو کاستان شود، اما ظاهرا او گزینه ی دوم اسپارتاک پس از الکساندر دراگوویچ است.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : چک,رولاندو,شایعات ورزشی جدید, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 63 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1393 ساعت: 9:09